KeMa 2013.11.26. 21:24

Trabant kanapé 3.

Ez is összejött. No nem olyan egyszerűen, de sikerült. Régifajta, gömbölyű hátsó lökhárítót beszerezni manapság nem olyan egyszerű, mint ahogy azt az ember elképzelné.

hatfal2.jpg

Mert az internet tele van vele. De ezek általában párban vannak, külön nem megvásárolhatók, és mellesleg drágák is. Állapottól független.Végül rábukkantam arra, ami nekem kellett: kicsit ütött, kicsit kopott, kicsit rozsdás, és utólag lámpák voltakrászerelve. Ja, és nem utolsó sorban csak hátsó :). Csupa ideális alkualap. Felhívtam, egyeztettünk, másnap már a kezemben is volt. Igazándiból alkudnom sem kellett. A kétezer forint pont ideális nekem. Nincs is nagyon rossz állapotban, szóval főnyeremény.

Otthon tartottam egy sokadik főpróbát. Ez amolyan tipikus időhúzás. Most jönne a flexelős és hegesztős móka, de hatfal1.jpgvalamiért nem visz rá a lélek. Mondjuk pár nehezítő tényező előbukkant. Sajnos a hátfal jobban el van rohadva, mint gondoltam. Ez mondjuk annyira nem nagy probléma, mivel nem autón lesz, nyugodtan tele lehet vágni gittel. De egyre inkább az az érzésem, hogy a kombi hátfal volna az igazi. Azzal a megoldással lenne ugyanis megfelelő magasságban az oldala, ezáltal a könyöklő is úgy lenne az igaz. Nehéz dolog, egyre nehezebb. Valószínű, hogy továbbra is az lenne a legjobb megoldás, ha gyorsan összedobnék egy skiccet, néhány varrattal, és kipróbálnám. Azaz, annyira össze kéne dobni, hogy egy beleülést kibírjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemlom.blog.hu/api/trackback/id/tr65654003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása